Bikini buit oefeningen voor een grote kont

butt-workoutsZomertijd wordt langs komen en die niet wil er goed uitzien in een bikini? Iedereen probeert om gewicht te verliezen trim kijken naar het strand, maar je bent ook gaat willen toon van je buit in te vullen je bikini. Een mooi zicht naar achteren maakt het verschil. Hier zijn een aantal oefeningen van personal trainers in Houston die u kunt gebruiken om een strak, ronde, bikini booty krijgen om uw vermogen te onderscheiden op het strand! Het beste ding over deze bikini booty oefeningen is dat je niet hoeft te uw huiskamer te verlaten om hen te doen!

Knie-Ins
De eerste oefening om je buit vorm is knie-ins. Ga liggen op je linkerkant met je linker elleboog onder je schouders. Ben je benen gestapeld met je knieën gebogen 90 graden in de voorkant van uw lichaam. Leg je rechterhand achter je hoofd en je rechter elleboog naar de zijkant. Breng je rechterknie naar je borst en als je dit doet, breng je rechter elleboog naar je knie te ontmoeten. Zodra u dit doet, steek je rechterbeen achter je, wijzen je tenen naar buiten en knijpen je billen. Doe deze beweging 10-15 keer en van plaats verwisselen en te herhalen. Dit is een van de vele grote buit oefeningen om je kont en je bilspieren toon.

Booty Blast
Dit volgende grote buit oefening zal niet alleen helpen toon je kont, maar ook uw dijen. Het staat bekend als een buit blast. Het eerste wat je hoeft te doen is staan ​​met je benen iets meer dan schouderbreedte uit elkaar. Plaats je handen op je heupen, en hebben je voeten licht naar buiten gedraaid. Kruis je linkerbeen achter je zo buig je knieën en laat je kont op de grond. Kom terug om te beginnen. Doe dit voor 15 herhalingen en dan overschakelen benen. Maak het moeilijker door een verblijf in squat positie de hele tijd.

Booty Kick-backs
Voor de volgende oefening, ga je wilt een stevige stoel te grijpen. Voor deze grote buit oefening die je gaat te willen om je handen te plaatsen langs de bovenkant van de stoel. Til je been terug en knijp je bilspieren. Als je je been terug te brengen om te beginnen buig je knie in de richting van je borst. Herhaal dan het vegen van uw been terug. Doe dit 15 keer en herhaal, maar met het rechterbeen. U kunt ook pulseren je been aan de bovenkant voor een grotere branden.

Deze paar bikini booty oefeningen zal helpen bij het verkrijgen van je kont afgezwakt terwijl ook het uitwerken van andere spieren in het lichaam. Vergeet niet, nu is het tijd om te beginnen met het vormgeven van je buit voor op uw best uitziet op het strand in je bikini. Als u hulp nodig met een van de oefeningen die je kunt altijd contact opnemen met uw lokale personal trainer nodig.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *